ראשוניות, חדשנות ומקוריות באינטרנט

מקובל לחשוב שבעולם הטכנולוגי יש יתרון לראשוניות, חדשנות ומקוריות. בסרטון אנו בוחנים שני מקרים בולטים של הצלחות מסחריות וטכנולוגיות - מנוע החיפוש של גוגל והרשת החברתית פייסבוק - אשר בשניהם לא שיחקה הראשוניות תפקיד.


4 תגובות:

תמר שביט אמר/ה...

מה זה?! לא אמרת איך מקבלים נקודה!!!

תמר שביט אמר/ה...

זה היה הוידאו פוסט הכי מעניין שראיתי אי פעם. ובאמת בסוף ממש צחקתי בקול רם מהקפיצות שלך. זה פשוט מצחיק, אין מה לעשות.

guychu אמר/ה...

בהחלט נקודה מעניינת! ותודה על הנקודה :)

התייחסת לגוגל ופייסבוק - שתי חברות שנכנסו לעולמות שבהם כבר היו שחקנים טובים, לשווקים כביכול רווים. לדעתי שווה להזכיר באותה נשימה את העובדה שממש לאחרונה העניין חזר על עצמו בין שתי החברות עצמן - כאשר גוגל ניסתה להשיג דריסת רגל בעולם הרשתות החברתיות עם גוגל+... שאותו היא ביססה על אחת הבעיות העיקריות של פייסבוק - היכולת להבחין בין מעגלי החברים (Circles, בגוגל+).
עוד מוקדם לקבוע האם המהלך של גוגל הצליח או לא, אבל בכל מקרה - מדובר בניסיון נועז להיכנס לשוק רווי (וקריטי, כמובן, מבחינת גוגל...)

אורן אמר/ה...

אחלה בלוג. מגניב לאללה.