מקובל לחשוב שבעולם הטכנולוגי יש יתרון לראשוניות, חדשנות ומקוריות. בסרטון אנו בוחנים שני מקרים בולטים של הצלחות מסחריות וטכנולוגיות - מנוע החיפוש של גוגל והרשת החברתית פייסבוק - אשר בשניהם לא שיחקה הראשוניות תפקיד.
התייחסת לגוגל ופייסבוק - שתי חברות שנכנסו לעולמות שבהם כבר היו שחקנים טובים, לשווקים כביכול רווים. לדעתי שווה להזכיר באותה נשימה את העובדה שממש לאחרונה העניין חזר על עצמו בין שתי החברות עצמן - כאשר גוגל ניסתה להשיג דריסת רגל בעולם הרשתות החברתיות עם גוגל+... שאותו היא ביססה על אחת הבעיות העיקריות של פייסבוק - היכולת להבחין בין מעגלי החברים (Circles, בגוגל+). עוד מוקדם לקבוע האם המהלך של גוגל הצליח או לא, אבל בכל מקרה - מדובר בניסיון נועז להיכנס לשוק רווי (וקריטי, כמובן, מבחינת גוגל...)
4 תגובות:
מה זה?! לא אמרת איך מקבלים נקודה!!!
זה היה הוידאו פוסט הכי מעניין שראיתי אי פעם. ובאמת בסוף ממש צחקתי בקול רם מהקפיצות שלך. זה פשוט מצחיק, אין מה לעשות.
בהחלט נקודה מעניינת! ותודה על הנקודה :)
התייחסת לגוגל ופייסבוק - שתי חברות שנכנסו לעולמות שבהם כבר היו שחקנים טובים, לשווקים כביכול רווים. לדעתי שווה להזכיר באותה נשימה את העובדה שממש לאחרונה העניין חזר על עצמו בין שתי החברות עצמן - כאשר גוגל ניסתה להשיג דריסת רגל בעולם הרשתות החברתיות עם גוגל+... שאותו היא ביססה על אחת הבעיות העיקריות של פייסבוק - היכולת להבחין בין מעגלי החברים (Circles, בגוגל+).
עוד מוקדם לקבוע האם המהלך של גוגל הצליח או לא, אבל בכל מקרה - מדובר בניסיון נועז להיכנס לשוק רווי (וקריטי, כמובן, מבחינת גוגל...)
אחלה בלוג. מגניב לאללה.
הוסף רשומת תגובה